Wednesday 23 August 2017

Vaihtoehtoinen Kauppa Järjestelmä Rekisteröintiä


Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä - ATS Mikä on vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä - ATS Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä (ATS) on kaupankäyntijärjestelmä, jota ei ole säännelty vaihtoehtona, vaan se on paikka tilaajiensa osto - ja myyntitilausten yhteensovittamiseksi. Vaihtoehtoiset kaupankäyntijärjestelmät ovat yleistyneet ympäri maailmaa ja vastaavat suurelta osin julkisen kaupankäynnin kohteena olevista asioista. SEC on vuonna 1998 ottanut käyttöön asetuksen ATS, jonka tarkoituksena on suojata sijoittajia ja ratkaista tämän tyyppisen kauppajärjestelmän aiheuttamat huolenaiheet. Asetus ATS vaatii tiukempaa kirjanpitoa ja vaatii tiiviimpää raportointia sellaisista kysymyksistä kuin läpinäkyvyys, kun järjestelmä saavuttaa yli viisi kaupankäynnin määrästä tietylle turvallisuudelle. Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä - ATS Monet vaihtoehtoiset kaupankäyntijärjestelmät on suunniteltu erityisesti ostajille ja myyjille, jotka myyvät erittäin suuria määriä (lähinnä ammattimaisia ​​kauppiaita ja sijoittajia). Myös laitokset käyttävät usein ATS: tä vastapuolien löytämiseksi liiketoimista sen sijaan, että kaupankäynnin kohteena olivat suuret osakkeet normaalilla vaihdolla, käytäntö, joka voi vääristää markkinahintaa tiettyyn suuntaan tietystä osakkeen markkina-arvosta ja kaupankäyntimäärästä riippuen. Esimerkkejä vaihtoehtoisista kaupankäyntijärjestelmistä ovat sähköiset viestintäverkot (ECN), rajat ylittävät verkot ja puhelumarkkinat. Oikein pyydetty FOIA-asiakirja: Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä (quotats Quot) Luettelo, mitä sinun tulisi tietää datatiedostosta Tämä raportti on toimitettu PDF-tiedostona. Raportissa on nimi, nimi (t), jossa yritystoiminta suoritetaan ja kunkin ATS-lomakkeen nykyisen rekisteröijän sijainti. Se on aakkosjärjestyksessä vaihtoehtoinen kauppajärjestelmän nimi. Huomaa, että ATS-luettelomuoto on muuttunut 13.3.2013 alkaen. Mitä sinun pitäisi tietää tiedoista SEC ottaa vastaan ​​vaihtoehtoisia kauppajärjestelmiä koskevia huomautuksia jatkuvasti ATS-asetuksen mukaisesti. Huomaamme, että vaihtoehtoisten kauppajärjestelmien luettelo muuttuu ajan myötä. Näin ollen komission yksiköt odottavat luettelon päivittämistä olosuhteiden takia. Web-sivuston teknisiä kysymyksiä varten lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen webmastersec. gov. Saat lisätietoja tietoja ottamalla yhteyttä tulkkaus - ja opastusosastoon, kaupankäynnin ja markkinoiden toimialaan osoitteessa 202-551-5777 tai tradingandmarketssec. gov. Nykyinen luettelo arkistoluetteloista17 CFR 242.301 - Vaatimukset vaihtoehtoisille kaupankäyntijärjestelmille. xA7 242.301 Vaatimukset vaihtoehtoisille kaupankäyntijärjestelmille. A) Lohkon soveltamisala. Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on oltava tämän jakson b kohdan vaatimusten mukainen, ellei tällainen vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä ole: 1) rekisteröity kaupankäynnin kohteeksi 6 §: n mukaisesti (15 USC 78f) (2) (15) b) tai 15 c §: n nojalla (15 USC 78o (b) ja 78o-5), tai ii) rajaa arvopaperikaupan toimintaan seuraavien instrumenttien kanssa: (A) valtion lainat, sellaisina kuin ne on määritelty lain 3 (a) (42) kohdassa (15 USC 78c (a) (42)) (B) takaisinostosopimukset ja käänteiset takaisinostosopimukset, joihin liittyy ainoastaan ​​tämän jakson (a) (4) (ii) (A) alakohdassa tarkoitetut arvopaperit; c) julkisen vakuuden kaikki sijoitukset, kutsut, asemat, vaihtoehdot tai etuoikeudet Vaihtoehto, tai etuoikeus, joka: (1) käydään kauppaa yhden tai useamman kansallisen arvopaperipörssiin tai (2) jonka noteeraukset levitetään D automaattisen noteerausjärjestelmän kautta, jonka ylläpitää rekisteröity kaupparekisteri ja (D) kaupallinen paperi. (5) Velvoitetaan komission ehdotuksesta poikkeuksellisesti, ehdollisesti tai ehdoitta. Tällaisen vaihtoehtoisen kauppajärjestelmän soveltamisen jälkeen. yhden tai useamman tämän kohdan b alakohdan vaatimuksista. Komissio myöntää tällaisen vapautuksen vasta sen jälkeen, kun se on päättänyt, että tällainen määräys on yleisen edun mukaista, sijoittajien suojaa ja kansallisen markkinajärjestelmän mekanismeja koskevien esteiden poistamista ja täydellisyyttä. b) Vaatimukset. Jokainen vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä, jollei tämän säännön soveltamisalasta ATS tämän kohdan a alakohdan mukaisesti täytä tämän kappaleen (b) vaatimukset. (1) Broker-jälleenmyyjän rekisteröinti. Vaihtoehtoisen kauppajärjestelmän on ilmoittauduttava välittäjäksi lain 15 §: n nojalla (15 U. S.C. 78o). (I) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on toimitettava tämän luvun ohjeiden mukaisesti alustava toimintakertomus ATS-lomakkeesta xA7 249.637 vähintään 20 päivää ennen toiminnan aloittamista vaihtoehtoisena kauppajärjestelmänä. Tai vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä toimii 21.4.1999 alkaen viimeistään 11. toukokuuta 1999. ii) Vaihtoehtoisessa kaupankäyntijärjestelmässä on tehtävä ATS-lomakkeeseen muutos vähintään 20 kalenteripäivää edeltävältä ajalta ennen olennaisen muutoksen toteuttamista Vaihtoehtoisen kauppajärjestelmän toiminta. Iii) Jos tämän jakson b alakohdan 2 alakohdan i alakohdan mukaisessa alkuperäisessä toimintakertomuksessa olevat tiedot ovat mistä tahansa syystä epätarkkoja, eikä niitä ole aiemmin ilmoitettu komissiolle ATS-lomakkeeseen tehdyksi muutokseksi, kauppatietojärjestelmän on toimitettava tällaisen tiedon oikaisemista koskeva ATS-lomake 30 kalenteripäivän kuluessa kunkin kalenterivuoden päättymisestä, jonka aikana vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä on toiminut. iv) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on viipymättä toimitettava ATS-lomakkeelle muutos ATS-lomakkeella aiemmin ilmoitettujen tietojen korjaamiseen sen jälkeen, kun havaittiin, että tämän jakson b alakohdan 2 alakohdan i, ii tai iii alakohdan mukaisesti toimitetut tiedot Oli virheellinen, kun se jätettiin. (V) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on viipymättä toimitettava ATS-lomakkeelle toimintakertomus, joka on voimassa sen ohjeiden mukaisesti, kun se lopettaa toimintansa vaihtoehtoisena kauppajärjestelmänä. (Vi) Tämän kohdan b alakohdan 2 alakohdan mukaisesti jätetyt ilmoitukset tai muutokset muodostavat 11A, 17 (a), 18 (a) ja 32 (a), (15 USC 78k - 1. 78q (a), 78r (a) ja 78ff (a)) sekä kaikki muut lain soveltamisalaan kuuluvat säännökset. Vii) Tämän jakson b kohdan 2 alakohdassa tarkoitetut raportit katsotaan jätetyiksi, kun markkinointiasetus, Stop 10-2, vastaanotetaan komission päätoimipaikassa Washington DC: ssä. Tämän jakson b alakohdan 2 alakohdan i-v alakohdassa tarkoitettujen raporttien jäljennökset on toimitettava valvontahenkilöstöön, joka on nimetty sellaiseksi itsesääntelyorganisaatioksi, joka on nimetyn tarkastusviranomaisen vaihtoehtoinen kaupankäynti Järjestelmä tämän luvun xA7 240.17d-1 mukaisesti samanaikaisesti komission kanssa. Tämän kappaleen b kohdan 9 alakohdassa edellytetyt raportit on toimitettava pyynnöstä tällaisen itsesääntelyviranomaisen valvontahenkilöstölle. Kaikki tämän kappaleen (b) (2) ja tämän kappaleen (b) (9) mukaisesti jätetyt ilmoitukset on pidettävä luottamuksellisina, kun ne on jätetty. (3) Tilauksen näyttö ja toteutus. I) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on oltava tämän jakson b alakohdan 3 alakohdan ii alakohdassa esitettyjen vaatimusten mukainen kaikkien sellaisten uusien jäsenvaltioiden osalta, joilla vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä: (B) vähintään neljän Edelliseltä 6 kalenterikuukaudelta, keskimääräinen päivittäinen kaupankäyntimäärä oli 5 prosenttia tai enemmän kyseisen uuden osakekannan keskimääräisestä päivittäisestä osakemäärästä, kuten tehokas transaktion raportointisuunnitelma on ilmoittanut. Ii) Tällaisen vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on tarjottava kansalliselle arvopaperipörssiin tai kansalliseen arvopaperiliittoon tilausten hinnat ja koot korkeimmalla ostohinnalla ja alhaisin myyntivero tällaiselle NMS-varastolle. jotka näkyvät useammalle kuin yhdelle henkilölle vaihtoehtoisessa kaupankäyntijärjestelmässä. sisällytettävä kansallisen arvopaperipörssin tai kansallisen arvopaperiliiton tarjoamiin arvopapereihin xA7 242.602 tarkoitetuille myyjille. Iii) Tämän jakson b kohdan 3 alakohdan ii alakohdan mukaisesti esitetyn tilauksen osalta vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on tarjottava kaikille sellaisille välittäjälle, joilla on pääsy kansalliseen arvopaperipörssiin tai kansalliseen arvopaperiliittoon, johon Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä tarjoaa tämän jakson b alakohdan 3 alakohdan ii alakohdan mukaisten näytettyjen tilausten hinnat ja koot kyvyn toteuttaa tällaisia ​​tilauksia sisältävä liiketoimi, joka on: (A) vastaa tällaisen välittäjän kykyä (B) Korkeimman hintatason ostotilauksen tai alhaisimman hinnoitellun myyntitilauksen hinnalla, joka on näytetty vähäisimpänä siihen kirjattujen hinnoiteltujen tilausten kumulatiivisesta koosta tällainen hinta. tai tällaisen välittäjän pyytämän toteutuksen kokoa. (4) Maksut. Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä ei veloita mitään maksuja välittäjälle, joka käyttää vaihtoehtoista kauppajärjestelmää kansallisen arvopaperipörssin tai kansallisen arvopaperiliiton välityksellä. Tämä ei ole ristiriidassa vastaavan pääsyn tämän jakson b alakohdan 3 alakohdan iii alakohdan edellyttämään vaihtoehtoiseen kauppajärjestelmään. Lisäksi jos kansallisen arvopaperipörssin tai kansallisen arvopaperiliiton, johon vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä tarjoaa tämän osaston (b) (3) (ii) ja (b) (3) (iii) kohdan mukaisten tilausten hinnan ja koon, säännöt, joiden tarkoituksena on varmistaa johdonmukaisuus tällaisen kansallisen arvopaperipörssin tai tällaisen kansallisen arvopaperiliiton ylläpitämien markkinoiden kanssa. Vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä ei saa periä maksuja jäsenille, jotka ovat ristiriidassa sen kanssa, sitä ei paljasteta vaaditulla tavalla tai joka on ristiriidassa näiden sääntöjen mukaisen vastaavan pääsyn kanssa. I) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on täytettävä tämän jakson b alakohdan 5 alakohdan ii alakohdassa esitetyt vaatimukset, jos vähintään neljän edeltävän kuuden kalenterikuukauden aikana tällaisella vaihtoehtoisella kauppajärjestelmällä oli: A) Kaikkiin NMS-varoihin. Vähintään 5 prosenttia tehokkaasta liiketoimintasuunnitelmasta (B) raportoidusta keskimääräisestä päivittäisestä volyymista kyseisessä arvopaperissa. Osakkeiden vakuus, joka ei ole NMS-osake ja jonka liiketoimet raportoidaan itsesäätelyorganisaatiolle. 5 prosenttia tai enemmän keskimääräisestä päivittäisestä kaupankäyntimäärästä kyseisessä arvopaperissa sellaisen itsesäätelyorganisaation laskemana, jolle tällaiset liiketoimet on ilmoitettu (C) Yhdyskuntatakuiden osalta 5 prosenttia tai enemmän keskimääräisestä päivittäisestä volyymista Yhdysvalloissa Tai (D) Yritysten velkapapereihin nähden 5 prosenttia tai enemmän keskimääräisestä päivittäisestä volyymista Yhdysvalloissa. (B) Ei saa kohtuuttomasti kieltää tai rajoittaa henkilöä tällaisen vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän tarjoamien palvelujen saatavuudesta soveltamalla b alakohdan 5 alakohdan ( ii) tämän jakson A kohta epäoikeudenmukaisella tai syrjivällä tavalla (C) Tee ja pidä kirjaa seuraavista: (1) Kaikki käyttöoikeussopimukset, mukaan lukien kaikkien tilaajien syyt tällaisen pääsyn myöntämiseen ja (2) Kaikki kieltämiset tai rajoitukset (D) Ilmoita ATS-R: n lomakkeessa (xA7 249.638) vaaditut tiedot avustuksista, epäämisistä ja pääsyn rajoituksista. Iii) Sen estämättä, mitä tämän kohdan b alakohdan 5 alakohdan i alakohdassa säädetään, vaihtoehtoisen kauppajärjestelmän ei tarvitse noudattaa tämän jakson b alakohdan 5 alakohdan ii alakohdan vaatimuksia, jos tällainen vaihtoehtoinen kaupankäynti järjestelmä: (B) Tällaisia ​​asiakkaiden tilauksia ei näytetä muulle henkilölle kuin vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän työntekijöille ja (C) Tällaiset tilaukset toteutetaan tällaisen vakuuden hinnalla, joka on levitetty tehokkaalla liiketoimintasuunnitelmalla. tai niistä johdetut hinnat. (6) Automaattisten järjestelmien kapasiteetti, eheys ja turvallisuus. I) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on täytettävä tämän jakson b kohdan 6 alakohdan ii alakohdassa esitetyt vaatimukset, jos vähintään neljän edeltävän kuuden kalenterikuukauden aikana tällaisella vaihtoehtoisella kauppajärjestelmällä oli: A) kunnallisiin arvopapereihin, vähintään 20 prosenttia keskimääräisestä päivittäisestä volyymikäytännöstä Yhdysvalloissa tai (B) yritysten velkapapereihin nähden 20 prosenttia tai enemmän Yhdysvaltojen keskimääräisestä päivittäisestä volyymista. Ii) Niiden järjestelmiä, jotka tukevat tilausmenettelyä, tilausreititystä, tilausten toteuttamista, tapahtumaraportointia ja kaupankäynnin vertaamista, vaihtoehtoisen kauppajärjestelmän on: (A) perustettava kohtuulliset nykyiset ja tulevat kapasiteettitilastot (B) (C) kehittää ja toteuttaa kohtuulliset menettelyt, joilla voidaan tarkastella ja ylläpitää nykyistä järjestelmien kehittämistä ja testausmenetelmää (D) tarkastella järjestelmiensä ja tietojensa haavoittuvuutta (E) Perustetaan riittävät valmius - ja katastrofien elvytyssuunnitelmat (F) Vuosittain suorittamaan riippumaton tarkastus vakiintuneiden tarkastusmenettelyjen ja standardien mukaisesti tällaisista vaihtoehtoisista toiminnoista Kaupankäyntijärjestelmän valvontaa sen varmistamiseksi, että kohdan (b) (6) (ii) (A) - (E) kappaleet täyttyvät ja riippumattoman tarkistuksen suositukset ja päätelmät sisältävän raportin ylimmän johdon tarkastus ja (G) ilmoitettava välittömästi komission yksiköille aineellisten järjestelmien katkoksista ja merkittävistä järjestelmämuutoksista. iii) Sen estämättä, mitä tämän kohdan b alakohdan 6 alakohdan i alakohdassa säädetään, vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän ei tarvitse noudattaa tämän jakson b kohdan 6 alakohdan ii alakohdan vaatimuksia, jos tällainen vaihtoehtoinen kaupankäynti Järjestelmä: (B) Tällaisia ​​asiakkaiden tilauksia ei näytetä kenellekään muulle henkilölle kuin vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän työntekijöille ja (C) Tällaiset tilaukset toteutetaan tällaisen vakuuden hinnalla, joka on levitetty tehokkaalla liiketoimintasuunnitelmalla. tai niistä johdetut hinnat. (7) Tarkastukset, tarkastukset ja tutkimukset. Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on mahdollistettava tilojen, järjestelmien ja tietueiden tarkastelu ja tarkastus sekä tehtävä yhteistyötä tilaajien tutkimisen, tarkastuksen tai tutkimisen kanssa, riippumatta siitä, onko tällainen tutkimus suoritettava komissio tai itsesäätelyorganisaatio, jonka tällainen tilaaja on jäsen. (i) Tee ja ylläpidä kohdassa xA7 242.302 määriteltyjä tietueita ja (ii) Säilytä kohdassa xA7 242.303 määritetyt tietueet. (I) Tiedot ATS-R: n (xA7 249.638) edellyttämistä tiedoista 30 kalenteripäivän kuluessa kunkin kalenterivuoden päättymisestä, jolloin markkinat ovat toimineet tämän jakson tosiasiallisen päivämäärän jälkeen ja ii) vaaditaan ATS-R-lomakkeella 10 kalenteripäivän kuluessa siitä, kun vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä lakkaa toimimasta. (10) Menettelyt kaupan tietojen luottamuksellisen käsittelyn varmistamiseksi. i) Vaihtoehtoisessa kaupankäyntijärjestelmässä on luotava riittävät suojatoimet ja menettelyt, joilla suojellaan tilaajia luottamuksellisia kaupankäyntiä koskevia tietoja. Tällaisiin suojatoimiin ja menettelyihin on sisällyttävä: (A) tilaajien luottamuksellista kaupankäyntiä koskevien tietojen rajoittaminen niille vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän työntekijöille, jotka toimivat järjestelmässä tai ovat vastuussa näiden tai muiden sovellettavien sääntöjen noudattamisesta; (ii) järjestelmän on otettava käyttöön ja pantava täytäntöön asianmukaiset valvontamenettelyt sen varmistamiseksi, että tämän jakson b alakohdan 10 alakohdan i alakohdan mukaisia ​​suojatoimenpiteitä ja menettelyjä noudatetaan. (11) Nimi. Vaihtoehtoisessa kaupankäyntijärjestelmässä ei saa käyttää nimessään sanaa x201Cexchange, x201D tai sanan x201Cexchange x201D johdannaiset, kuten termi x201Cstock market. x201D. Tämä on luettelo Yhdysvaltojen koodikohdista, suurelta yleisistä laeista ja presidentinvaaleista Asiakirjat, jotka tarjoavat säädösvaltaa tämän CFR-osan osalta. Ei ole taattua olla tarkka tai ajantasainen, vaikka päivitämme tietokannan viikoittain. Tarkempia rajoituksia on kuvattu GPO-sivustossa. Yhdysvaltojen koodi Yhdysvaltojen koodi: osasto 15 - Kauppa ja kauppa 17 CFR osa 242 Arvopaperimarkkinavalvojien komitea (SEC tai komissio) tekee tiettyjä muutoksia asetukseen SBSRReporting and dissemination of security-based swap information (Regulation SBSR). Erityisesti uuden SBSR: n säännön 901 (a) (1) säännössä edellytetään, että vakuutusturva-aloitteeseen (eli kansalliseen arvopaperipörssiin tai arvopaperivälitteiseen swap-toteutusjärjestelyyn (SB SEF), joka on rekisteröity tai vapautettu rekisteröinnistä) pohjainen swap toteutetaan tällaisella alustalla, joka toimitetaan selvitystilaan. SBSR: n uusi sääntö 901 (a) (2) (i) edellyttää, että rekisteröity selvitysyhteisö ilmoittaa kaikista arvopaperisopimuksista, joihin se on vastapuolena. Komissio hyväksyy tietyt mukautetut muutokset asetuksen SBSR: n muihin säännöksiin, kun otetaan huomioon 901 artiklan (a) äskettäin hyväksytyt tarkistukset ja muutos, joka edellyttäisi rekisteröityjen turvaluokiteltujen talletustietokantojen (SDR) että niiden on julkisesti levitettävä tiedot käyttäjille muusta kuin maksu-osasta. Komissio hyväksyy myös 908 artiklan a alakohtaan tehdyt muutokset SBSRapossin sääntelyraportoinnin ja julkisen levityksen vaatimusten laajentamiseksi koskemaan myös muita rajat ylittäviä turvallisuuspohjaisia ​​swap-sopimuksia. Komissio antaa ohjeita asetuksen SBSR: n soveltamisesta ensisijaisiin välitystoimiin ja selvitettyjen arvopaperiswapsopimusten jakamiseen. Lopuksi komissio hyväksyy uuden sääntöjen noudattamista koskevan aikataulun asetuksen SBSR: n osille, joista komissio ei ole aiemmin määrittänyt määräaikoja. 2016-07-27 vol. 81 144 - Keskiviikko 27. heinäkuuta 201681 FR 49432 - Tilausten käsittelyn ilmoittaminen 17 CFR-osat 240 ja 242 Arvopaperimarkkinavalvojien komitea (komissio tai SEC) ehdottaa kansallisen markkinajärjestelyn (asetus NMS) sääntöjen 600 ja 606 muuttamista, että vuoden 1934 arvopaperipörssissä (Exchange Act) edellytetään, että välittäjien jälleenmyyjät saavat lisää tietoja asiakkaidensa tilausten reitittämisestä. Erityisesti institutionaalisten määräysten osalta komissio ehdottaa NMS: n 606 säännön muuttamista vaatimaan, että välittäjä pyysi asiakkaansa pyynnöstä erityisiä tietoja, jotka liittyvät asiakasasiakkaiden institutionaalisten tilausten reitittämiseen ja toteuttamiseen. kuusi kuukautta. Komissio ehdottaa myös asetuksen N: o 606 säännön muuttamista vaatimaan, että välittäjä jakaa julkisesti saatavilleen aggregoituja tietoja asiakkaidensa hallinnoimisesta kunkin kalenterivuoden vuosineljänneksen aikana. Kaupallisten tilausten osalta komissio ehdottaa, että 606 §: n mukaiset nykyiset tilausten reititystiedot kohdennetaan paremmin, kun rajatarkastusta koskevat tiedot on jaoteltava markkinoitaviksi ja ei-jälkimarkkinakelpoisiksi luokiksi ja edellyttävät mahdollisten maksujen nettomäärän ilmoittamista saadusta tilausvirrasta, maksusta kaikista saaduista voitonjako-osuuksista, suoritetuista tapahtumamaksuista ja tietyistä tapahtumapaikoista välittäjän välityksellä saamasta liiketoimintalennuksesta, jotka edellyttävät välittäjiltä, ​​että ne kuvaavat mitä tahansa maksutapahtumia tilausjärjestelyihin ja voitto-osuuksiin Tietyillä paikoilla, jotka voivat vaikuttaa tilausten reitityspätöksiin ja poistaa vaatimuksen jakaa vähittäismyynnin tilausreititysinformaatio listalle markkinoilla. Näiden uusien vaatimusten yhteydessä komissio ehdottaa asetuksen NMS: n 600 artiklan muuttamista siten, että siihen sisällytetään lukuisia vasta määriteltyjä ilmaisuja, joita käytetään 606 artiklaan ehdotetuissa tarkistuksissa. Komissio ehdottaa myös asetuksen (EY) N: Valvontaviranomaiset vaativat, että yleisen järjestyksen toteuttaminen ja tilausten reititysraportit pidetään julkisesti saatavilla kolmen vuoden ajan ja tehdään asianmukaiset muutokset 607 artiklaan. Lopuksi komissio ehdottaa, että muutetaan sääntöä 3a51-1 (a) Asetuksen 13D-G säännön 13 h-1 kohdan a alakohdan 5 alakohta Asetuksen M säännön 201 säännön a alakohta ja 204 (g) säännön 105 (b), 602 (a) 5), 607 (a) (1) ja 611 (c) sekä asetuksen SCI sääntöä 1 000, päivittämään ristiviittaukset tämän ehdotetun säännön perusteella. 2015-12-30 vol. 80 250 - Keskiviikko 30. joulukuuta 201580 FR 81454 - Asetusjärjestelmien vaatimustenmukaisuus ja luotettavuuskorjaus 17 CFR osa 242 Arvopaperimarkkinavalvojien komitea (komissio) tekee teknisiä oikaisuja sääntöjä koskevien sääntöjen noudattamisesta ja sääntöjenmukaisuudesta (asetus SCI) Pörssilain (Securities Exchange Act) 1934 (Exchange Act) ja ATS-sääntöjen mukaiset muutokset, joita sovelletaan tiettyihin itsesäätelyorganisaatioihin (mukaan lukien rekisteröidyt selvitysyhteisöt), vaihtoehtoisiin kaupankäyntijärjestelmiin (ATS), suunnitelman tekijöihin ja vapautettuihin selvitysyhteisöihin ( Kollektiivisesti, SCI-yksiköt). 2015-12-28 vol. 80 248 - Maanantai 28. joulukuuta 201580 FR 80998 - NMS Stock Alternative Trading Systemsin sääntely 17 CFR Parts 240, 242, 249 Securities and Exchange Commission ehdottaa, että ATS: ssä säädettiin vuoden 1934 arvopaperipörssilain ( (NMS) (jäljempänä NMS Stock ATS), mukaan lukien niin sanotut pimeät altaat. Vaihtoehtoiset kaupankäyntijärjestelmät (ATS), joita sovelletaan kansallisiin markkinajärjestelmiin (NMS) ATS-N-lomake antaa tietoja NMS Stock ATS: n (välittäjäoperaattori) ja välittäjäoperaattorin ja sen tytäryhtiöiden toiminnasta NMS Stock ATS: n yhteydessä toimivien välittäjien kanssa ja antaa yksityiskohtaisia ​​tietoja Toiseksi komissio ehdottaa, että ATS-N-lomakkeelle lähetetään ATS-N-rekisteriä lähettämällä tiettyjä ATS-N-lomakkeita komission OpenOffice-internetsivustolle ja vaatimalla iringin jokaiselle NMS Stock ATS: lle, jolla on Web-sivusto lähettää NMS Stock ATSaposs - verkkosivustolle suora URL-hyperlinkki Commissionap-sivustolle, joka sisältää tarvittavat asiakirjat. Kolmanneksi komissio ehdottaa ATS-asetuksen muuttamista prosessin laatimiseksi, jotta komissio voisi selvittää, täyttääkö yksikkö sääntelyn 3a1-1 (a) (2) mukaisen vaihtovälin määritelmän poikkeus uusien jäsenvaltioiden varastojen osalta ja ilmoittaa, että NMS Stock ATSaposs - lomake ATS-N on joko tehokas tai, kuultuaan ja kuulemisen jälkeen, tehottomaksi. Neljänneksi ehdotuksen mukaan komissio voi keskeyttää, rajoittaa tai peruuttaa poikkeuksen määritelmän vaihtoon sen jälkeen, kun se on antanut ilmoituksen ja kuulemismahdollisuuden. Viidenneksi komissio ehdottaa, että vaaditaan, että ATSapossin suojatoimet ja menettelytavat suojataan tilaajien luottamuksellista kaupankäyntiä koskevat tiedot. Komissio ehdottaa myös, että ATS: n ja pörssilaki 3a1-1 (a): n sääntöjen mukaisia ​​muutoksia tehdään. Lisäksi komissio pyytää kommentoimaan muun muassa vaihtovelkakirjojen määritelmän poikkeamista koskevia vaatimuksia, jotka koskevat vaihtovelkakirjalain 3 a §: nnen 1 kohdan a alakohdan mukaisia ​​vaihtovelkakirjoja, jotka helpottavat arvopapereihin kuulumattomien arvopapereiden muuta toimintaa kuin NMS-varastoja. Lopuksi komissio pyytää myös kommentoimaan sen harkitsemista Exchange Act - direktiivien 600 ja 606 muuttamiseksi avoimuuden parantamiseksi välittäjien jälleenmyyjien välityksellä tapahtuvan institutionaalisten asiakkaiden tilausten käsittelyn ja reitityksen osalta. Vaihtoehtoisten kaupankäyntijärjestelmien operaattori Hakijan on toimitettava ATS-lomake 1 yhdessä ATS-lomakkeella 1 ja seuraavissa esineissä vaaditut asiakirjat komissiolle: 1. Kopio lisenssistä välittäjänä toimeksiantajana, jonka komissio on laatinut asianmukaisesti 2. Kopio lisenssistä selvitys - ja selvitysvirastona 3. Kopio ilmoituksesta ja selvityksestä Bangko Sentral ng Pilipinasilta, jos hakija on pankki tai kassapankki 4. Jatkuva toimilupa komissiolle rekisteröityneille pankkitileille 5. Ilmoitus rekisteritodistusten jättämisestä allekirjoitettavaksi hallinto - ja talousosaston johtaja ja Julkaistavaksi yleiseurooppalaisissa sanomalehdissä 6. Edellä 5.5 kohdassa tarkoitetun tiedonannon antaminen 7. Kopiot yhtiöjärjestyksestä, kaikki muutokset ja voimassa olevat ohjesäännöt sekä muut asiaankuuluvat säännöt tai välineet, hakijan nimi. Jos nämä tiedot ovat jatkuvasti julkisesti saatavilla hakijan hallinnassa olevilla Internet-sivuilla, hakijan on ilmoitettava Internet-sivuston sijainti, jossa tällaiset tiedot löytyvät. 8. Kopio ATS-tilaajakäsikirjasta ja muista toimitetuista aineistoista Tilaajille 9. Kopio riskitietojen julkistamisesta 10. Hallituksen ja ylimmän johdon sitoutuminen siihen, että he osallistuvat aktiivisesti riskienhallintaprosessiin ja pitävät valvonnan olennaisena osana liiketoimintaa, johon merkittävät resurssit on sidottava 11. Hallituksen ja vastuullisten virkamiesten sitoutuminen siitä, että kaikki kaupankäynnistä, selvityksestä ja selvityksestä johtuvat velvoitteet täytetään. 12. Notarized Curriculum vitae with latest photos of the following: i. IT-henkilöstö, joka on vastuussa tai vastaa järjestelmästä ii. Hallituksen jäsenet. 13. Kopio kaikista tehdyistä sopimuksista tai toimiluvan myöntämisestä, jotka liittyvät järjestelmän toimintaan ja kaupankäynnin kohteena oleviin tuotteisiin, mukaan lukien selvitys - ja toimitusjärjestely sekä säilytysyhteistyö rekisterinpitäjän kanssa. Kaikista muista sopimuksista, liikenteenharjoittajan osapuolten kanssa tekemistä sopimusehdoista ja kaikista muutoksista on toimitettava komissiolle hyväksyttäväksi. 14. Kaikki lomakkeet, mukaan lukien sähköiset lomakkeet painettuina, koskevat: i. ATS: n osallistumisesta vaadittavat asiakirjat ii. Muita vastaavia aineita. Sisällysluettelo, jossa luetellaan tässä esitteessä olevat lomakkeet ja kertoo vaatimuksista 15. Täydellinen kaikki muodot, mukaan lukien sähköiset lomakkeet, raportit tai kyselylomakkeet, jotka edellytetään tilaajilta, jotka liittyvät taloudelliseen vastuuseen tai vähimmäispääomavaatimuksiin tai muihin kelpoisuusvaatimukset tällaisille tilaajille. Antakaa sisällysluettelo, jossa luetellaan tässä esitteessä olevat lomakkeet ja kerrotaan vaatimuksista. 16. Listan kriteerit Täydelliset asiakirjat, jotka sisältävät hakijoiden listalleotto - tai lainausilmoituksia, mukaan lukien kaikki sopimukset, jotka on täytettävä listalleotto - tai noteerauksen yhteydessä. listalleotto - tai noteerausmaksujen aikataulu. Jos hakija ei ole luetellut arvopapereita, anna lyhyt kuvaus perusteista, joita käytetään määritettäessä, mitä arvopapereita voidaan kaupata ATS: ssä. Antakaa sisällysluettelo, jossa luetellaan tässä esitteessä olevat lomakkeet ja kertoo kuvaus listalle asettamista vaatimuksista. 17. Hallituksen päätös, jolla hyväksytään ATS-rekisteröintilomakkeen jättäminen ja valtuutetaan presidentti tekemään yhtiön puolesta 18. Yrityksen tilintarkastettu tilinpäätös välittömästi edeltävän tilikauden päättyessä. Jos yhtiö ei ole vielä soveltanut, yhtiön viimeisimmän tilintarkastajan allekirjoittama viimeisin väliaikainen tilintarkastamaton tilinpäätös 19. Hallituksen puheenjohtaja asianmukaisesti allekirjoittama Corporate Governance-käsikirja 20. Kunkin hakijan yhteyshenkilön on toimitettava seuraavat tiedot: i. Jäljennös yhtiöjärjestyksestä kaikkiin tarkistuksiin ja muihin vastaaviin asiakirjoihin ii. Jäljennös voimassa olevista ohjesäännöistä ja muista asiaa koskevista säännöistä tai välineistä iii. Nykyisten virkamiesten, pääjohtajien, kaikkien pysyvien valiokuntien tai vastaavien vastaavien henkilöiden nimet ja nimet; Tarkastetut tilinpäätökset välittömästi edeltävälle tilikaudelle 21. Esitteitä, jotka on sisällytetty viittaamalla rekisteröintilomakkeen ensimmäisistä osista. 22. Muut esitykset, kuten komissio mahdollisesti vaatii. 1. Hakija pyytää tarvittavaa rekisteröintilomaketta MSRD: ltä tai lataa lomakkeen, SEC ATS - lomake 1, SEC-sivustolta. 2. Tiedota MSRD-asiantuntijan kanssa MSRD: n hakemuslomakkeesta ja tositteista. 3. Hakemuksen ja todistusasiakirjojen esikäsittelyn jälkeen ja 4 kohdassa tarkoitetun ilmoituksen jälkeen. Arvioidun maksun suorittamisesta hakijan on toimitettava rekisteröintilomake, tositteet ja maksutositteet MSRD: lle hakemuksen käsittelystä. 5. Vastaanotettava todistus toimiluvasta ATS: ksi komission hyväksynnän jälkeen.

No comments:

Post a Comment